Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

Holdfény, szerenád, Szent Iván

2010. június 24. - Cardinalis

Majd megjönnek a vendégek, nagy tömött sorokban, engem jönnek köszönteni, engem jönnek mosolyogni és irigyelni. Majd megjönnek az angyalok és apróbb istenek, hogy lássanak. Poharukba Irsai Olivér, Cserszegi fűszeres és Hárslevelű kerül, saját kezemmel szaporítom a szót, a bort és a kenyeret. Kókler! - nevet majd Jézus uram, ha meglát és én egyetlen egyszer pirulok majd azon az estén, amikor elveszi tőlem, a legkedvesebb feladatát.

Jönnek a vendégek. Némelyek szakadt ruhában, de drága, keleti kelmébe tekert szívvel, Santiagóból, Lourdesből, Fatimából és Pócsról. Jönnek csepűrágók, színészek és életművészek. És kicsit öntelten állok majd az ünneplőben, cipőm halszemoptikus lakkjában látható  az egész visszatükrözött világ. Még talán az Öregisten hófehér inge is.  A koktélruhák alatt pedig a meztelenkedő, frissen borotvált csúnyák rózsaszíne is...

De engem akkor már csak "szőrmentén" érdekel a black hole sun... Csak "szőrmentén" , megmosolyogva a sok kiélt, pénzleső és nyüszítő szuka. Mert a fejemben, és a szívemben akkor már nem lesz más csak az egyetlen és egy. Akire úgy bízom a génállományom, hogy remélem ő is a legjobbat teszi hozzá. Aki félénken, pirulva kérlel tegyem asszonnyá, anyává, tegyem a világom királynőjévé. Tegyem az irigység céltáblájává, legyen az én féltve őrzött, páratlan kincsem.

 De most a legrövidebb éjszakán, mégsem értek semmit. Szól egy csengettyű, de  a felőle áradó mikropolifónia egyelőre megfejthetetlen. Aki kopog, mondja meg a nevét, aki itt lesütött szemmel félrebeszél, az hogy akar nekem, 1001 éjjel mesét mondani?

ui: Láttam a tűzet, láttam az ugrálókat, holdfényt és mégsem láttam a vezérlő "csengettyűs" csillagom...

 



A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr862105450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csengettyű 2010.06.25. 16:12:22

Egy fűszál vagyok a rét kellős közepén....

Mindenki másnak lát, mindenkinek mást jelentek; az állatnak maga vagyok a táplálék, a festőnek a szín, a piknikezőknek a szőnyeg, az embernek a "gyom" amit csak eltapos vagy a bájos pázsit amit féltve óv és gondoz.... .!?

Melyik variáció a legideálisabb és a legjobb??
Szeretném tudni.?

Természetesen vannak sejtelmeim és kívánalmaim, de....

Minden fűszál egyet akar, egyre vágyik; a saját maga kiegyensúlyozott életútjára.
Hogy melyik milyen színű és mekkora egy cseppet sem számít! A lényeg az, hogy él, létezik, lélegzik, valakinek valamiért fontos és értékes; az pedig hogy a nap hogy süt rá vagy az árny mennyire takarja vagy a szél merre fújja.!.....hát igen nézőpont kérdése...???

csengettyű 2010.06.25. 17:15:30

a látszat néha csal, hamis a test a név....
a dolgok mögé kell nézni hogy a valóságot lássuk,
csak nézz bele a szembe egész mélyen!!

www.youtube.com/watch?v=uy1Zp7VnSvk

Cardinalis 2010.06.25. 17:19:12

akkor hagyd, hogy szembe nézhessek vele...
süti beállítások módosítása