Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

Nonszensz választás előtt...

2010. február 24. - Cardinalis

Szomorú vagyok… A következő összeállítás tragikus… Persze ez volt a célja…

 

más…

itt a tavasz. megjött. finom. hallom az izgatott telefongangokból.. a madarak énekéből, érzem a véremben… kíváncsi lennék milyen az idő a Nagy Almában?

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr941785696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minden név foglalt volt 2010.02.24. 02:27:54

Ez valoban tragikus. Egy ido utan le is kapcsoltam inkabb.
A nagy almaban ho van, most is szakad, Manhattanben az eso (ma teljesen elaztam, egyedul a trendi viragos gumicsizmam allta a vizet), a varoson kivul havaseso, meg kintebb ho. Itt meg tartja magat a tel erosen, de a mokusok a kertben mar vidaman szaladgalnak, es en mar bepakoltam a borondjeimet. Becsomagoltam a szomorusagot is, mertmikor megerkeztem ide, meg volt szerelmem, es gyerekeim, es csaladom, de most hazamegyek, a csaladom marad, talan mind a ket lanyom hazater, de a szerelem mar csak erzes marad, egy emlekezni valo gyonyoru mult, de marad az orok egyedullet, amit mar sok formajaban megismertem. Kincsel terek haza, de valami elveszett, valami, amibe beleszakadt a sziv... I dont know. I dont understand... I go home 10.03.2010. De nem birok meg hazaerni, megallok Budapesten, majd csak ha bele tudok kopni a Dunaba, akkor megyek haza. Elotte a Raday utca... Gyalog a Petofi hidtol a Kalvin teren at, a Gerloczy kavehaz, kozben az osszes Antikvarum, es elrejteni, elbujtatni minden konnyet. Lenyelni minden konnyet, hogy egyszerre csak bele tudjam kopni a Dunaba. De be kell ulnom a Gerloczy kavehazba egyedul, hogy tudjam, orokre egyedul maradtam.
Es majd ha hazamegyek, tudjam boldog egyedulletben nezni a Skanzen valamelyik padjan ulve a csillagokat, hogy tudjak emlekezni, es mindig megszokni ujra es ujra. Talan ide vissza. Talan csak Budapestig, de orokke elszokni, ha majd faj az emlekezes.
A nagy almaban szomoro, siros, esos ido van. Csak az ido szanja onmagat, es sirat mindent. En pakolok haza, egykedvuen, de varakozva. Varva a mosolyokat, de mar elore erzem, hogy nem fogok tudni meselni. Bennem marad sok-sok minden, mas egyebbel egyutt ez a par honap.

baraonda · baraonda.blog.hu 2010.02.24. 08:32:05

Ööööö…. Tudod, az a baj, hogy ilyen videot akármelyik párt jelöltjeiből össze lehetne állítani. (Sőt… Van, aki 20 éve országgyűlési képviselő, mégsem képes egyetlen értelmes, összefüggő mondatot elmondani. Öööööö…. Hogy itthon nem politikusok ülnek a Parlamentben, hanem egy szedettvedett, nem túl elhivatott társaság. Öööööö…. Hogy olyan embereket is odaengednek az urnákhoz a választások napján, akik nem tudnak írni… XXX-Ööööö. Valahol olvastam egy „elvetemült ötletet”, hogy alapvizsgához kéne kötni a voksolást. (És ezzel mélyen egyetértek egyébként!) Hogy azok, akiknek lövésük nincs arról, hogy mit jelent pl. a „költségvetési hiány” kifejezés, azok inkább maradjank otthon és ne ikszeljenek összevissza suksükökre. (Ez a baraonda-féle demokrácia :P

„Minden nemzetnek olyan kormánya van, aminőt megérdemel”. (gróf. Sz.I.) A mienkbe belefért már sokmindenki. Nem sorolom fel, szerintem tudod kikre gondolok. Csak egyetlen "kedvencemet" emelném ki, ezt: www.youtube.com/watch?v=hKgWcAlsIQE Ööööö…

Helena: 14-et kell még aludnod az indulásig... kiszámoltam! :)

eszmélet 2010.02.24. 22:57:57

Ez valami borzasztó. Ugye csak vicc? Nem bírtam végignézni, de helyette meghallgattam Latinovits előadásában Weöres Sándor versét, melynek címe: Majom ország. Ez a vers szerintem pontosan odailleszthető azokhoz a gondolatokhoz, amelyekről hála Istennek nem írtál sokat,és inkább vidámabb témához lendültél: a tavaszhoz. Írj róla még, hátha hamarabb megérkezik!!!!!

eszmélet 2010.02.24. 23:20:41

Ez tényleg borzasztó. Mondd, hogy csak vicc az egész!
Nem tudtam végignézni, helyette meghallgattam Latinovitstól Weöres S. Majom ország című versét. Teljesen a témához illik szerintem. Még jó, hogy áttértél vidámabb dologra, a tavaszra. Írj róla kérlek, hátha hamarabb megérkezik.

ui.: Az előbbi kommentemet nem fogadta a blogod. Bocs, ha kétszer küldtem el.
süti beállítások módosítása