Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

Kefalónia....

2009. augusztus 26. - Cardinalis

Még álmodom Kefalóniáról. Még álmodom; én termékenyítem meg a tengert, belőlem kelnek útra kagylók, tintahalak és polipok. Én vagyok a szikla és én vagyok a tenger hűvös csókja.

 Még álmodom Kefalóniáról és a jó öreg Odüsszeuszról… Még álmodom, hogy a Petani- öbölben megpillantom cserzett bőrét. Mellé állok és csöndben megkérdezem, hogy van a rég nem látott Nauszikaa…
 
A tükörben az arcom az ő arca, borostám az ő szakálla… Még álmodom Kefalóniáról... A Myrtosról, családról, gyermekről, feszített víztükrű, türkizkék tengerekről…
 

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr721338649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása