Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

Arcok és bőrök…

2008. szeptember 10. - Cardinalis

Túl az indulatokon, a megvetésen és az alpári hozzászólásokon, egy férfiról és egy nőről, egy fiúról és egy lányról szól ez a sztori. Micsoda kéretlen és értelmetlen indulatok feszülnek az őszinteségnek. Micsoda sötét erők kerítik hatalmukba a sekélyes lelkeket. Óh, micsoda kelléktára vonul itt fel a képzelgésnek és koncepciós perekből ismert vádaknak. Mit nem adnak még a számba… Túllépek. Túlmászok, kúszok, a távolba nézek, mint korábban.

Óh Istenem, mesélj nekik! Te aki láttad, amikor megrokkant a lélek, amikor magába szállt. Nagy Isten mesélj nekik, a keserű könnyekről, a kialvatlanságtól rajzolt sötét karikákról a szem körül. Mesélj, hogyan készült eldobni az életet, hogyan milyen aprólékossággal rajzolta meg a csöndes alagutat az elmúlásba. Mesélj bátran, őszintén, milyen apró volt ez az ember. Milyen porszem. Mesélj arról az inkvizíciós éjszakáról Dombrádon, amikor semmi és senki sem segített, csak az átbőgött vasárnapi mise a görög- katolikus templomban. Mesélj, hogyan ébredt fel a remény, mesélj arról, milyen a földi pokol egy lelkiismeretfurdalástól és a reménytelen szerelemtől fuldokló lélek számra. Mesélj uram! Kérlek, helyettem mesélj, hogyan próbáltam magos Déva várát minden éjjel felépíteni. Mindhiába. Mesélj arról, hogy a reggeleken kívül nem ismertem más megváltást. Uram, csak te láttad a szívem. Csak te voltál ott, amikor megbolondultam, amikor, jómódomban kutyaként vesztem meg…
 
Uram! Ott vagyok-e azon a listán, akiknek megbocsátasz? Akiknek már itt az élők között boldogságot osztogatsz? Uram, ott vagyok azon a listán? Ott vagyok, ahol megbocsátanak? Ott, ahol hű feleséget, társat kapnak? Mondd, ott vagyok?
 
Most elmegyek az ókorba. Nem törlök semmit. Legyenek boldogok, akik kővel, sárral dobálnak. Legyenek boldogok a fogatlan oroszlán vadászai. Békakirályok, muslicahercegnők, és pucércsigák, sötétben, arc nélkül bújkáló csótányok, éhes döglegyek. Zsongjatok és döngjetek...
 
Óh, hiénák mégis szeretlek bennetek! Szeretlek, mert ezerszer írjátok a szívem palatáblájára; nincs visszaút! Nem kell a silány múlt… Jövő kell, intim és biztonságos, nyugodt és kiszámítható… Egy ember kell, egy társ, egy ízig- vérig nő, egy varázslat, egy csoda, a lelkem elveszett darabja… Én tudom ki Ő… Remélem Ő is tudja, mert számítok rá….

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr67656485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helena 2008.09.10. 06:44:50

Kedves Kata!

Remélem ki tudod rekeszteni a fröcskölő rosszindulatot...

Talán a kutyából nem lesz szalonna. De mi van, ha tényleg nem is kell megváltoznia, csak a helyes útra visszatalálni.

Észrevetted, hogy olyan ez, mint egy purgatórium? Olvasd/olvassátok Dante: Pokol művét, majd megérdemli az Isteni színjáték is, hogy érthetővé váljon a világ. Egy más aspektus.

(Pokol:
Dante számára az a hely, ahol a Földön megbomlott erkölcsi világrend helyreáll. A szenvedések alapja nem elsősorban külsődleges büntetés (melyek többnyire analógiásak vagy ellentétesek az elkövetett bűnnel), hanem az, hogy a bűnösök be vannak zárva személyiségük börtönébe, és képtelenek megszabadulni a bűntől. (A paradicsomi boldogság alapja éppen az, hogy megszabadulnak az emberek személyiségük korlátaitól és feloldódnak az abszolút jóban és szeretetben, Istenben.) Dante elismeri a büntetés jogosságát, de viszonya a különböző bűnösökhöz (Pokolbeliekhez) más és más. Büszkeség tölti el az antik szerzők körében, érzelmileg azonosul Paolo és Francesca történetével, de politikai ellenfeleivel szemben kíméletlen gúny, sőt durvaság jellemzi.
A Pokol beosztása megfelel a keresztény etikának, de az egymásutániság Dante leleménye, saját felfogását, megcsalattatását, fájdalmát tükrözi.)

És ha már kutya és szalonna közhely, akkor van még egy: aki dudás akar lenni, pokolra kell annak menni...

És ha megjárta, akkor tudja a korlátokat. Az esély fontos, de csak ha szeretet van, őszinte szeretet. Mert a szeretet mindent kibír, de ez meg már Pál levelei a Korinthusiakhoz...

linky 2008.09.10. 09:40:33

Kedves Helena!

Gondolom ez valamilyen szinten nekem is szólt! Ha Katának van esze, akkor nem kell neki mégegyszer Zsolti.
Igen, ismét megható volt, amit Zsoltika ide leírt, de hát ez a munkája, a szavak nagy mestere.
Hidd el, én is szerettem őt, de attól, hogy nem írtam le egy blogba a fájdalmaim, attól még én is szenvedtem, de ő ezzel nem foglalkozott, nem érdekelte. na de mindegy!


zsolti! nagyon megható volt ismét amit írtál, de szerintem az itt felsorakozó lányokat ez már nem hatja meg. Mindenki kismerte valamilyen szinted a "fogad fehérjét". Nem örülök a fájdalmadnak, de az kétségtelen, hogy megérdemelted. Sőt, örülök, hogy végre volt egy nő, akitől leckét tanultál, de kő keményen.
De ismerlek! Tudom, hogy ettől te nem fogsz megválozni, akárhogy is írkálsz ilyeneket. Benned izzik a vér, nem tudsz megállapodni egy nő mellett, nem vagy képes a monogámiára. Lásd be és ne sajnáltasd magad!!! És fogadd el, hogy Kata új életet kezdett, nélküled. Ez csak neki jobb, neki egy jobb élet adatott, amit nem adtál meg neki.

Canon 2008.09.10. 09:50:51

Arc nélkül bujkáló csótányok? bocs ez egy kicsit sértő.Arcot akarsz van nem probléma. Döglegyek? ez förtelmes. sekélyes lelkek ez aztán döbbenetes. Isten nem tanított meg, légy jó mindhalálig? Isten nem tanította meg légy jó embertársaiddal, ha angyalnak nem születtél, ne bánts mást mert vissza száll rád. Sekélyes lelkek honnan tudod?Isten az egyetlen aki bírálhatja az embert Ő dönti el kinek van sekélyes lelke és kinek nem. Ne okozz csalódást, hogy azt kell hinnem sekélyes a lelked.Isten nem tanított meg arra, hogy minden hibát magunkba kell keresni? Minden elkövetett tettet valamilyen következmény kísér? és az is a saját hibánk? Azt hiszed egyedül vagy a földön aki felperzselődött a szerelemtöl? ez nem a te kiváltságod. Csak ez a történet a tiéd ez a blog a tiéd, Akik írnak rá az is a tiéd. Akiket megbántottál, nincs joguk haragudni? Mennyivel szebb lett volna és Istenhez közel álló, talán hitelesebb, ha kedves vagy aranyos, azokkal is akik írnak neked. Nem tanultál meg mindent hidd el vannak emberek akik többet tudnak Istenről és a lélekről mint te Ők azok akik soha nem bántanak meg senkit halgatnak mint a sír, és boldogok mert ismerik az utat. Mégis ez a blog rólad és Katáról szól egy történet a szerelemről ami remélhetőlel boldogan végződik majd. Minden sor Katának írodik tőled, amire válaszolunk mi akik itt vagyunk. Semmi közünk a kettőtök szerelméhez, de amiket írsz igen is kivált az emberből indulatokat véleményeket. De belőled is kivált, hiszen leírtad, magadat is kell ostorozni. Én személy szerint azért írok, mert tetszik ahogy írsz. Ennyi remélem Isten ezért nem büntet meg.

Helena 2008.09.10. 17:17:45

Kedves Linky!

Tudom fura lesz amit írok, és hihetetlen is, de ha valóban szerettél valakit, azt el is tudtad engedni. Az igazi szeretet nem követel magának semmit. :) Az annyira szelíd, és kedves, hogy abba nem férnek bele a vádak, a megbántottság, vagy a bántás.

De ez csak az én véleményem a dologról. Egyesek szerint azért van ez így, mert még soha nem voltam szerelmes. Ó pedig dehogynam. :) Rajongásig szerettem, szeretem. Emlékszem a pillanatra, amikor először magához húzott, emlékszem arra a szelíd mozdulatra, ahogyan végig simított az arcomon. (ja! nem mondtam, de nincs és nem volt közöm Zsoltihoz, nem róla szól!)Szóval visszatérve a gondolatmenethez. Nem múlt el az a szeretet, ha találkozunk, jó megölelni újra, és kimondani, hogy óriási szerelem volt, és óriási az az önzetlen emberbaráti szeretet, ami azóta is megmaradt.
Érted? a szeretet, ha valódi, nem múlik el... Az lebeg, leng, suhan, simogat... Az finom, bájos, és magávalragadó.

Ne tarts miatta ostobának... Én nem tudok olyan kapcsolatba belebonyolódni, ami nem egy őszinte, önzetlen barátságon alapul. Nekem kell az idő, hogy amikor már megbízom benne, akkor egyszercsak egy véletlen érintés, még szikrát is gyújt!

Rajongást várok, és rajongani vágyok...

Butaság?

linky 2008.09.10. 19:07:23

nem tudom hány éves vagy, de ez eléggé mesébe illő felfogás ( tényleg nem bántás képpen).

Tudod, nem az a baj, hogy ki kit szeret... az a baj, hogy Zsolti számtalanszor megbántott lányokat és miatta nagyon sok lány átélte azt a szenvedést, amit most Ő él át. Többek között én is. Az a baj, hogy mártírként próbál egyensúlyba kerülni magával és visszaszerezni Katát. Csak bebeszéli magának, hogy megváltozott, de tudom hogy nem. Mert... De bíztosan tudom. Igazad van, hogy a szerelem szép stb..., de téged még bíztosan nem vágtak úgy át és nem annyiszor, mint engem zsolti.

Helena 2008.09.10. 20:13:33

Kedves Linky! :)

Lassan betöltöm a 35-öt, van egy 15 éves és egy 11 éves lányom. Informatikát tanítok egy középiskolában, és matematikus leszek nem sokára... ;) A reál tudományok érdekelnek, és még 38 éves korom előtt szeretném valamelyikből (informatikának nagyobb az esélye) megcsinálni a PHD-t. De ezek nem indokok arra, hogy hogyan vélekedek a szerelemről. Március óta egyedül élek a lányaimmal, és ha visszanézek a múltamba, akkor 6 pasim volt. :))) Mindegyiknek emlékszem a nevére, és mindegyikkel én szakítottam. (bár ez lényegtelen) Illetve van olyan akivel nem is szakítottam, csak észre sem vettem és a szerelmünk barátságba fordult és mai napig tart. A 6 pasiból 3 nyíregyházi...

Nah... Ebből nem is tudom, hogy le lehet-e vonni valamit statisztikailag, de tény, hogy nem a nagy számok törvénye az, amiből végső konklúziókat alkothatok a szerelemről. :))

De valóban matematikusként gondolkodom. Nincs realitása a reménytelen szerelemnek, mert az nem szerelem, az csak egy egyoldalú rajongás, ami azon alapul, hogy birtokolni akarnak. Tehát ha volt is olyan, hogy szenvedtem, akkor azonnal tovább álltam, mert az alapelvem egyszerű volt: a szerelem kölcsönös, és boldoggá tesz.

De elfogadom az ellentétes véleményt is. Csak nem szeretek egy intellektuális szint alá menni. Még a vitákban sem. (hülye sznob lennék?)

linky 2008.09.10. 21:35:18

Nem, nem vagy hülye sznob! Eléggé egyedien gondolkozol a szerelemről. Én nem tudom elképzelni, hogy a volt párjaimmal baráti viszonyt folytassak. (félreértés ne essék, nem azért mert haraggal váltunk volna el) Szerintem egy lángoló, szenvedélyes kapcsolat után (legalább is én) nem tudnék ugy nézni az illetőre hiába romlott meg a szerelmi viszony. Én az irodalom világában élek, ellentétben veled. Én is elfogadom, hogy realistaként szemléled a világot, viszont nekem teljesen más nézeteim vannak...:) Visszatérve a szerelemre. Én már nem szeretem zsoltit, de szerettem, nagyon-nagyon hosszú ideig. De ő csak játszott velem, kihasznált... nevetett a hátam mögött... Szörnyen megalázó igy visszagondolva. Én tűrtem nagyon sokáig neki, nem is tudom miért... Borzasztóan okoskodó és egoista. volt/van benne valami ami miatt az újja köré tudott csavarni... és én naív mindig hittem neki... Remélem megérted, miért nem hiszem hogy megváltozott... (...) Nem kivánok neki rosszat sem, csak szerintem egy szerelmi bánat az az ember saját maga belső ügye. És tudom, hogy milyen feltünteti magát jó szinben (egy-egy kis hibával) és azt hiszi, hogy jó lesz minden...

Helena 2008.09.10. 22:27:10

örülök, hogy itt vagy Linky. Én azt gondolom, hogy mindenkinek szembe kell néznie a múltban elkövetett hibáival. Úgy egy férfinak, mint egy nőnek.

Engedd el a haragod! Ereszd el! Itt az ideje! Láttad a Padlás című darabot? :)

Ezt neked! Legyen ez a te dalod:
www.youtube.com/watch?v=It4hIVceXcE&feature=related

Canon 2008.09.11. 11:22:51

Végig olvastam két tüneményes nő írását kedves Linky és Helena. De van egy szörnyű igazság. Zsolti ezt a blogot azért nyitotta meg, hogy Kata olvassa és elmondhassa neki, nem éppen rendhagyó módon azt amit érez, és ez csak kettejükről szól, legalábbis ez érződik ki az írásokból. Az, hogy ki száll be és ír véleményt valamilyen szinten fontos, de legyünk őszinték igazából nem számít. Ki a Lator és ki a Krisztus....
Vádaskodni ki kit csalt meg és mit tett a másik érzelmeivel, mindenki maga dönti el. De a vásár két emberen múlik, nem csak egy a hibás, hanem legalább annyira a másik is. Zsoltinak Kata iránt érzett szerelme irigylésre méltó, és elhiszem sokan szeretnének Kata helyébe lenni, mert Zsolti olyan mint egy múltszázadból visszamaradt romantikus szerelmes, amilyet csak a kosztümös filmekben lehet látni manapság. A nők ezt imádják, és szeretik is. Ismeritek a mondást nem megszerezni nehéz, hanem megtartani.

men 2008.09.11. 11:23:49

Kedves linkiy azaz M.K! A nyakamat rá! Mizu a Gucci óráddal elkelt már!
Na figy kislány nem tudom miért jár a szád te sem vagy az a nagyon tiszta teremtés!
Milyen hosszú időről beszélsz?Azután jöttél neki képbe vigasztalásként miután Kata elhagyta!
Tudok dolgokat! Szerelem milyen érdekes szó ez a szádból neked is az kell aki nem becsül meg!
Akkor szagold!
Felnőtt nő vagy igy ne rinyálj, szitáljál anyám neked is fog majd valaki akadni most ha Kata a minden miért törik le a csőröd?!

Mert ő nem tehet semmiről!
Kézsók neki (Katának) meg Helenának is!

men 2008.09.11. 11:58:53

Szerintem Katának nem kell Zsolti karakán egy csaj az biztos.
Teljes mértékig betölteti a poharat addig amig ereje engedi!
A karakánság és a határozottsága mellett mindenkiből probálta kihozni a legjobbat, és mivel? Természetesen a szeretetével! Ismerem! Ezt a balfaszt is sokszor kérte és figyelmeztette,légy őszinte és mindent kibirok,sokszor láttam sírni és a padlón volt a lelke de a kis piszok mindig felvakarta magát és erősebb lett. :D Hányszor sirt és mondta elvesztem az érzéseimet,elvesztem! És azt sajnálta a legjbban,hogy a szeretet mit sem ér és mindenki csak önmagát teheti jobbá mert nem fogékonyak már a lelkek a szép szóra. Valahogy nem jutnak be az ingerek!
Akkor tanuljatok birkák és irány neki fejjel a falnak!

Nem sajnálom Zsoltit mert amit másokkal teszel az egyszer visszaköszön!

men 2008.09.11. 12:00:28

közös ismi vagyok ezért tudom

linky 2008.09.11. 12:19:07

Kedves Men!

Nem olvastad el az írásaimat. Én sosem bántottam Katát az írásaimban... Sőt... És Zsoltinak is csak nagy volnalakban annyit üzentem, hogy ne sajnáltassa magát, mert elrontott valamit, mert ő is okozott másoknak elég fájdalmat. Ennyi! És én nem Zsolti után sírok!

Ui:Sosem volt Gucci órám. És közös ismerős sem lehesz, de ha mégis akkor szia:) Hozzá teszem, hogy Kata előtt is bőven ismert. A szakítás után pedig már nem találkoztam vele.

Canon 2008.09.11. 12:19:46

Szia men.
Kell Katának Zsolti.

linky 2008.09.11. 12:45:30

Helena!:)

Köszönöm a linket. persze láttam a padlást... Egy kötelező darab:) Ugy érzem lassan engem is megtalál a boldogság...

Helena 2008.09.11. 13:37:00

:) Jól van! Azt hiszem, minden rendbe jön egyszer. :)

Nem kell sajnálni itt senkit, egyszerűen, húzza meg mindenki a saját határát, hogy hogyan is nyilvánít véleményt. Nem kell itt bántani senkit, hiszen sokszor eltévedhetünk.

Lehet ez a blog Katának szól, és Zsolt itt vezekel. Tudjuk, értjük. De ha már olyan nagyon intelligensek vagyunk, akkor azokat, akiket a múltban megbántott, ugyan úgy megérdemlik a segítő kezet.
Hiszen a harag olyan rossz tanácsokat ad, hogy egyszer csak egy olyan szint alatt találjuk magunkat, ahonnan már szégyellünk kinézni.

Lentebb írtam valahol, hogy igen is szembe kell néznie Zsoltinak is a múltja szennyével, és látnia kell, hogy mit hagyott maga után. Megbántott embereket, és összetört szíveket akár... De ha odanyújthatom neki a kezem, hogy felsegítsem, akkor miért ne tehetném meg azokkal, akiket megbántott.
Papolhatok/papolhatunk a türelemről, de ez csak úgy hiteles, ha mind a két oldal gyakorolja.

Szóval, én, a naiv, racionálisan szentimentális liba, csak azt szeretném, ha mindenki boldog lenne. Ha felállhatna Linky is (és még azok, akiket szintén megbántott), és tovább léphetne, ha Zsolt szembesülvén a múlt hibáival, sokkal komolyabban venné a jövőt, és ha ez Kata oldalán van, akkor Katát...

:) Olyan szépen süt a nap! Hess ki, gyönyörködni benne! :))

Kata 2008.09.11. 13:38:22

Üdv mindenkinek!
Igen ez a kiváncsiság... és a nem tudom befogni a szám...

Szóval...
Mostmár több rálátást nyertem azáltal,hogy betekintettem ebbe a kis Világba.
Valahol ez egy zárt körű rendezvény ahol a lelkek vitatkoznak,tanakodnak...
Közhírré tétetik!?!
-Milyen dolg ez?
Igy nem kaphatsz teljes bünbocsánatot!
-Sebnyalogató!
Nevezzük tetteidet bünnek, ha már megtörtént, úgy eltörölni, mintha soha sem lett volna, lehetetlen. Hosszútűrő vagyok és én nem vetlek el magamtól de kivetettelek a szívemből és levettem rólad a kezem.
Időt s lehetőséget kaptál hát tessék bizonyits!
De ne nekem hanem magadnak és a körülötted lévő embereknek,hogy lássák igenis többre vagy képes!
Vetkőzd le kettős énedet és teremts magadköré harmóniát olyan harmóniát melyben létezésed és éned nem eröltetett!
Nem hallom a blog írójának a hangját személyemben süket fülekre talált!
Az a sok fehér és tiszta lap amit sokszor megelőlegezett bizalommal kaptál mivé lett?

Kavalkáld, röpülnek a szavak,az átélt képek és mozzanatok... melyek leragadtak mélyen az agyamban mélyen a szívemben!
-Nem lehet jóvá tenni!
Minden ember agyában ott van az akarat, a maximum- és minimum értékek és a szándék!
Vannak szabályok és irányelvek!
Vagy tudsz,vagy megtanulod,vagy bünhödsz... mindig a szemed elé vázoltam a megoldóképletet!
Lehet,hogy kevés voltam de ez már nem számít!
Bizonyosságot nyertél melytől a szád ize keserű lett!
Hangosan zenged agyad szüleményeit...
Mivé lettél kivé lettél?

Nem csak engem csaltál meg hanem magadat is!

Sok érzést vesztettem de az élet majd kárpótol!
Arcomat forditva a fény felé haladok tovább!
Nőből vagyok egy olyan nőből aki tudja,hogy honnan jött hol van és hogy hová tart !
Az akaratom itt van a kezemben...
Edződök és tudom ,hogy az élet egy nagy tanulólecke!

Ezért mindig csak előre még akkor is ha sokszor nem felejtünk!

Kata

Ui: köszönöm az emlékeztetőket!
Ne marcangoljátok saját magatokat sem!
Mindenkinek jobbulást :) tisztelet a kivételnek!

Kata 2008.09.11. 13:56:24

Linky ez nem volt veled szemben igazságos! Bevallom volt olyan perc amikor én is haragudtam rád mert te voltál beállítva minden mászós libának!
Pedig milyen igaz... az is kétemberes!

Tudom,hogy ki vagy és elnézésedet kérem!

Helena igazad van, süt a nap igy az apró örömök is dijjazásra kerülnek!
Irigylem az agytekervényeidet jó lenne ha én is mindig ilyen programon futnék!

linky 2008.09.11. 16:23:06

Köszönöm Kata!

tudtam, hogy olvasod!

linky 2008.09.11. 16:52:50

Remélem megtalálod/megtaláltad a boldogságot:)

Kata 2008.09.11. 17:24:20

Minden jót neked és én is köszönöm!

Canon 2008.09.12. 10:29:55

Kata

Ne vedd rossz néven, hogy írok neked de szeretnék valamit mondani. Az igazán tehetséges emberek mások mint az átlagos emberek. Nem képesek egy skatulyába bezsúfolódni. Muszály, hogy kifelé éljenek, mert amúgy megőrülnek. Sokan nem szeretik Őket mert önzőnek zsarnoknak tartják Őket sokszor magányosak. Képesek sírni, nevetni, szenvedni, bántani másokat de azt is úgy teszik, hogy annak nyoma marad. Kell melléjük egy nő aki hasonló beállítottságú, akivel szárnyalni lehet aki megérti az útvesztőket, nem akad fenn jelentéktelen dolgokon alkalmas követni a megdöbbentő dolgokban is, aki szereti, nőként viselkedik, ismeri a gondolatát akihez oda lehet bújni ha árvának érzi magát. Nem szabad kiírtani a férfiasságukat. Vannak pasik akik megadják magukat és elvegetálnak évekig. Az miért jó? Ha egy nő mögötte áll a csillagokat is megtudják mozgatni tapasztalatból mondom. Nem vagyok öreg elöttem az élet, és képzeld el nekem is egy olyan pasim van aki nagyon tehetséges állandó mozgásban van, sír, nevet ,megsértődik stb. A csajok csüngnek rajta. Megéltük a legnagyobb mélységeket és voltunk a Nirvánában is. ( ezt nem tudom szebben leírni ) sokszor sírtam mert megcsalt míg megértettem mit adhatok én neki a boldogságért cserében. Lehetett volna és most is lehetne olyan pasim, akit úgy rángatok mint egy Marionett bábut nem kell. Férfi kell csak így lehetek nő. Mellettem kitudott teljesedni, szabadságot kapott amivel ma már nem él vissza. Hosszú volt az út, de megérte örülök, hogy élek és hogy vele lehetek. Hányszor szenvedtem a csajok miatt. Hány nő akarta( és akarja most is) a legokosabbtól a legszebbig. Elnézést kérek tőled Kata, hogy véleményt írok és a saját történetemet de úgy gondolom megér mégegy esélyt ez a fiú.

Kata 2008.09.12. 11:34:31

Szia Canon!

Köszönöm az irottakat!

Én máshogy működök!
Sok esélye volt már és a tiszta lap is elfogyott...

Ha egy kicsit belebújnál a szívembe és átéreznéd nem igy vélekednél!

Kata 2008.09.12. 11:48:42


Ez is egy hazug szó,elfogadás!
Egy kertet sem fogadok el ha gazos, ha teli van szeméttel. Egy kutyát sem, ha loncsos, bolhás, és büdös. Bármit és bárkit, ha szeretek: gondozom. Mert "fölfelé" látom! És oda akarom emelni, ahol látom. Ez nem örökös elégedetlenséget és bírálgatást jelent, hanem a szív szemének a természetes igényét.

Kata 2008.09.12. 11:55:49

Ez a blog egy ravatalozó!

Sanya 2008.09.12. 12:01:10



Ez Müller Péter Katám!
Remélem jól vagy :)
Sztár lettél? Nagyon értékes ember lettél egyeseknek! Tudod........
Sok puszi!

"Ha azt kérdezed, hol lehet manapság igazi szeretetélményt találni, gondolkodás nélkül azt felelném, hogy a ravatalozókban. Ott, utólag, amikor már vége a sztorinak, jövünk rá, hogy Ő volt AZ! Amikor hiányzik, amikor a hétköznapi unalomból és dulakodásból átlép a történetünk az Örök Fénybe, jövünk rá, kit vesztettünk. Most, amikor már késő, kezdünk el valóban szeretni."

bevi (törölt) 2008.09.12. 12:11:50

Ha megengedtek egy gondolatot....

Szerintem ez a TISZTELETről szól.
Zsolti, ameddig nem fogod tisztelni a melletted élő, lévő embereket és bizonyos tettek előtt nem gondolod végig, mik a következmények, mit okozol, még akkor is, ha adott esetben ki se derül....addig nem lesz új út, új kezdet, új kapcsolat, új élet, új tovább...

Az én szívemben a szeretet, szerelem alapja a tisztelet, a csodálat, az odaadás.
Akit szeretsz (ezáltal tiszteled), azt nem csalod meg. Ha meg mégis jobban tombol a vér, „csábítanak a szirének…”, legalább légy őszinte! Akkor lépj ki, mert ha egy igazi kapcsolatban vagy, akkor eszedbe sem jut más...akkor a nehézségek, a konfliktusok kezelhetőek….akkor nem hagyja el olyan a szádat, hogy „a barátnőd nem ad meg mindent” …

Erről mit gondoltok???

Tanuld meg mások gondolatát, érzéseit tisztelni, és nem feltétlen csak az önös érdekeidet nézni… ami egykeként nehéz lehet, elfogadom…, de ez az alapja mindennek!
Ez a blog igen mély indulatokat indított el, ahogy olvasom a sértett, bántott, fájdalomtól ordító sorokat…eléggé megkavartad a dolgokat és a szíveket.
Zsolti, ilyen nincs! Ha ezen nem sikerül változtatnod, akkor sosem lesz olyan nő melletted, akire vágysz…
Túl vagy te már azon a bizonyos korszakon… többet jelentene már neked a nyugalom, a biztonság (ami természetesen nem egyenértékű az unalommal, sablonnal, az átlaggal, a szürkével!!!!!!!!)

Tanulj meg tisztelni ! – ha megengedsz egy tanácsot….

bevi (törölt) 2008.09.12. 12:14:19

A ravatalozó hangulattal egyetértek...
valaki dobjon má' fel egy jó témát, oszt mulassunk!!! :D

Canon 2008.09.12. 13:04:51

Azt nem tudom milyen bűnlajstroma volt, de még elötte és elötted az élet. Név nélkül. Sorolhatnám a végtelenségig azoknak az embereknek a történetét, akiket ismerek a spektrum akármelyik részéről, miket követtek el a szerelmükkel, a családjukkal, a gyerekeikkel, akik semmit nem tudnak kivel élnek egy fedél alatt. Szerinted ez a jobb? Makulátlan tiszta fehér lappal élnek papiron. Ez a fiú kiteregette eléd és ország világ elé a lapjait, haggya hogy akárki rátaposson, leköpje, de ez sem érdekli, mert szeret. Ennek a szeretetnek igazi értéke van. Hogy ki mit akar az életétől abba nem lehet beleszólni és nem is szabad. Ne érts félre nekem sem ez a célom. Csak más szemüvegen keresztül látok sokmindent amit a pasimnak köszönhetek, megmutatta a szennyes lapokat is. - elvitt magával és azt mondta nézd meg. Zsolti lapjai már tiszták, az érzései tiszták. Csak azt tudom neked mondani, ha egy kicsit is érzel iránta valamit megéri újrakezdeni. Ezt csak te tudhatod és senki más...

Helena 2008.09.12. 13:24:10

Muszáj a bloghoz kapcsolódó témát felvetni? :)) Pölö: Mikor iszunk meg egy kávét közösen, úgy együtt, mindenki? :)
És beszélhetnénk a napi gazdaságról! :)) Vagy napi politika? Helyi? Országos? Vagy csináljunk oktatási reformot! :)

Na jó! Zsolti úgyis nyaral most, mi meg itt garázdálkodunk a Kata és az ő kárára. Okoskodunk, fejtegetünk, meg minden. Kivetkőzött, meztelen, Katának is vannak érzései, melyet tiszteletben kellene tartanunk...

Tehát adjatok tanácsot nekem most. Ha dühöngeni van kedvem, és ha gyűlölet lakik a szívemben, hogyan kell megszabadulnom tőle? :)

bevi (törölt) 2008.09.12. 13:33:22

Helena, újból jó arc vagy...:D

Na, az a kv-zás aztán cirfa lenne, gyanítom...bár én senkit nem ismerek közületek, így sztem egy sarokban, dohányozva jól elmulatnék, és próbálnám kitalálni, ki kicsoda lehet... :D

Itt, Pesten még gyönyörő, mese kora őszi délután van, sztem megfőzöm a boss-omat, h. 3kor bontsunk tábort és menjen ki-ki a maga "ÚT"-jára :D

Élvezzétek ki még ezt a gönyörű délutánt, a napsugár düh-gyilkos! ;)

Canon 2008.09.12. 13:41:56

Helena

Az erdőbe kell mennem, mikor talizunk?

Canon 2008.09.12. 13:41:58

Helena

Az erdőbe kell mennem, mikor talizunk?

Helena 2008.09.12. 13:51:12

Canon! Te vagy az új Szatír? :) Megkergethetlek? ;)

Bevi! Na jó, veled a Ráday utcában kávézok majd, mert az közel van az ELTE-hez.

Nem is értem mit erőszakoskodom itt a kávéval, nem is vagyok oda érte... De egy jó teaház! mmmmm...

Canon! Tudok egy jó tea házat Debrecenben. Mikor ugrunk át?

(Jahaj! Szétbarmoltam a blogot! :((( )

De nem megbeszéltünk már mindent?

Helena 2008.09.12. 13:57:36

Ja és Bevi, itt be van borúlva.

bevi (törölt) 2008.09.12. 13:57:52

Kedves ELTÉ-s sorstársam, Ráday-ban benne vok ;)!

Sztem nincs semmi szétbarmolva, az élet nem a szomorkodásról szól, sztem Zsolti is örül - mikor olvassa - milyen vidám is nyitott emberkék olvassák a "titkait", amiket "közhírré" tett :D


Gyerekek, vidámkodjatok!!!

Helena 2008.09.12. 14:43:18

megittam egy kapuccsínót, egy energia italt, és egy fekete teát... Mégis álmos vagyok.

Kedves Zsolti!

Unatkozom. Péntek van, a közigazgatás hazament, én meg azon gondolkodok, milyen jó annak aki nyaral. :))

Ugye hozol nekünk olyan cuki-giccses kék delfint, amit mindenhol árulnak? Ha elfelejtenéd, a Tünde utcai nagykerben pótolhatod! :)

Canon 2008.09.13. 11:30:34

Helena

Hát nem tudod, hogy hétvégente az erdőben lakom???? A következő életemben szatír akarok lenni. Jaj kimondtam!!! Bizzál bennem jövő nyáron eljössz velünk nyaralni.

süti beállítások módosítása