Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

Keresztek, szentek, keresztutak...

2021. augusztus 21. - Cardinalis
„Akkor lehet akárki is vitéz,
Ha a hite és már mindene romban.”
 

És mi van, ha magyarul nem ért az Isten? Ha hiába mondom a Jézustól tanult imádságot, mormolom a Mennyei Király vigasztalót és zsolozsmázom az Üdvözlégyet? Mi van, ha én csak egy migráns vagyok, egy betért, egy megtűrt, egy goj, akinek csak ennyi a dolga, legyen tűrve-tűrt szolga? És mi van, ha nem érti a szívem? Ha nem tudja, miről szól ez a morze, ha néz, de nem ért belőle egy sort se? És mi van, ha nem tudja miről álmodok? Ha mégse úgy van, ahogy mondják? Mi van, ha zörgetve zavarom, ha kopogtatva idegesítem, és hálám is csak valami fűrészelés a fülében? Mi van, ha én nem vagyok a választottak, a kiválasztottak között, én vagyok a fecske, aki itt marad a télnek, itt marad holló eleségnek? Mi van, ha csak sneci lettem, akit nagy halakra visznek? Mi van, ha én vagyok a megposhadt must? A ki nem forrt, ecetesedett bor? Mi van, ha én vagyok megsavanyodott leves, a penészes kenyér?

És mi van, ha pont ez, pont ennyi, pont így az én keresztem?

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr9916666496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása