Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

A boldog karácsony titka...

2020. december 23. - Cardinalis

Még nem volt november, amikor az első „krisztmasz-pléjlisztre” rányomtam a you tube-on. Még éppen csak megérkeztek a karácsonyi dekorok a barkácsáruházakba, már vettem egy „tálra valót” belőlük. Talán mert a lelkem mélyén egy kisfiú vagyok. Egy durcás kisfiú, akit beparancsolnak a szobájába és addig nem jöhet ki, amíg nem szól a csengettyű, amíg nem csendül fel a Mennyből az angyal, amíg nincs Óllájvantfor, meg Ájmdrímingofevájtkrisztmasz…

20201218_163343_2.jpg

Vannak mesés, és kevésbé mesés karácsonyok és ha arra gondolok, hogy az átlagember életében körülbelül 70 karácsony adatik meg, akkor csak a szépre emlékezem. Alig néhány éve is volt csodálatos, álomkarácsonyom, meg a közelmúltban is olyan, amire nem is számítottam…

20171221_173251_hdr.jpg

Egy biztos, jó ideje már tudom, hogy jobb adni, mint kapni, és amikor Popovics Karolináék ma este megmutatták nekem, hogy milyen jó helyen laknak, milyen modern gyermekágyat (köszönik Anikónak!!!), íróasztalt kaptak, hogy a kiscimborám egy egészen jó laptopon játszhat, akkor arra gondoltam, hogy vannak még csodák, hogy az emberek rohanás, meg a kijárási tilalom és a vírushelyzet ellenére is empatikusak és lenyűgözően nagyvonalúak. És ilyenkor remeg a könnycsepp a szememben, mert tudom, hogy ez a Jóistennek is tetszik.

Hogy aztán nekem is berregjen a csengőm, mert éppen egy halomnyi édességet küldtek nekem a „futárral” a Dragée Patisserie-ből.

20201223_194754.jpg

Tegnap pedig Groska Erika lelki ereje nyűgözött le, mert egy rendkívül nyomasztó, embert próbáló élethelyzetben is segített nekem egy forgatásban és még este volt annyi lélekjelenléte, hogy megkérdezze; - „Rendben volt?”…

A karácsony az összekapaszkodásról, a segítő kezekről is szól. Arról, hogy a Jóisten szociális lénynek teremtett bennünket. Arról, hogy Krisztus szerint csak a szeretet ereje emel fel, gyógyít meg, ez az egyetlen út, ami az üdvösséghez vezet…

És aztán, mert ilyen az ember… szeretet- és szereleméhes… Kell lenni ebben a világban valaki, aki a zsák a foltodról, aki képes befejezni a megkezdett mondatot, aki cinkos, aki társ, aki elvarázsol, aki megtart, aki kitart, aki akkor is, ha morcos, elviselhetetlen, ideges, szerethetetlen lennél…

Akkor is, azért is, ott is…

Áldott, békés, boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr7216356222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása