Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

Az ügynök halála...

2020. október 30. - Cardinalis

Kedves Mindenki!

Egy őszinte vallomással tartozom nektek! Őszinte vallomással, mert lelepleződtem, kompromittálódottam. A fészt olvasgatva rádöbbentem, hogy abban a világot átszövő, roppant összeesküvésben, aminek a média által aktív részese voltam, a szerepem véget ért.

Hiába jártam minden nap, aktív, de fékezett habzású agymosásra, hiába kondicionáltak illuminátusok, bilderbergék, a sötét háttérhatalmak, csak nem sikerült a tervünk, hogy észrevétlenül tegyük tönkre a világot.

Hiába kávéztam billgéccel és tárgyaltuk ki, hogyan fogjuk a koronavírussal megfertőzni a világot és majd a különböző 5G-vel átitatott, a win10 ápdéttel is kötelezően letölthető, direkt csinált vírussal szelektálni az emberiséget, majd degeszre keresni magunkat a méregdrága kísérleti gyógyszerekkel, csak kiderült, hogy a nyíregyházi Szifon kávézóban találkoztam a nagy Billel…

Hiába minden, na… Pedig mindent olyan jól kiterveltünk. A kínai szálat, ahol már nyoma sincs a vírusnak. Hiába készültek a féknyúzok a túlterhelt olasz, francia, spanyol kórházakról, csak kiderült, hogy mindez csak egy IMAX mozi volt és az etyeki filmstúdióban, OKJ Színész II. végezettségű magyar fiatalokkal forgattuk le.

Hiába minden, na. Lelepleződtünk. Az okosoknak sikerült rálelni a Normális életért ragaszkodókra, teletömve magukat a Lenkei vitaminokkal és doktor Faustus Gődénnyel kipattintva magukat sikerült egészségesnek maradniuk. Sikerült a sötét oldal, gyűlöletes tervét leleplezniük.

Benne voltam a tervben. Benne én… sajnálom. Eladtam a lelkem, de most visszavenném. Most már én is Lenkei vitamin után vágyom és nem futni szeretnék a Bujtosi tó körül, hanem a normális élethez ragaszkodva csak és kizárólag bádibilder proteineken élni!

Lelepleződtünk. Igen. A terv mögött felfeslett a világot átszövő, őrült tervünk. Pedig olyan szépen néztük a kemtrélszivárványt… Lelepleződtünk. Hiába volt velünk a patás, hiába na. Itt az okosok átláttak a szitán, a sok-sok google-huszár, a fészagytröszt, internetcsodadoktor és teszkóakadémikus, plasztikinfektológus, plüssdocens. A sok-sok megvilágosodott parlagi buddha…

Lelepleződtem. Ráadásul gyíkember is vagyok. Egy másik bolygón születtem. Ahol az egy főre jutó hülyék száma nem emelkedik a megfertőződöttek számával….

ui: akik ezekben az összeesküvés-elméletekben hisznek, azok tényleg nem olvasnak külföldi lapokat, nem néznek idegen nyelvű híradókat? Naiv vagyok. Persze, hogy nem. Pedig azt hittük, egykor, hogy az internet lesz a megváltás… Na de hiába, hiába került fel az Uffizi teljes anyaga a világhálón, hiába érhetők el sok millió kötetes könyvtárak, ha a nagynéném testvérének az unokaöcsének a felesége, aki egyébként férfi és még nincs 12 éves, már megtalálta a fészen a színtiszta igazságot…

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr2616263516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása