Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

Én úgy vagyok ezzel a nyárral...

2020. július 07. - Cardinalis
Én úgy vagyok ezzel a nyárral, mint annyi minden más vággyal, amikor egymás partjára fekszünk, és póló nélkül cselekszünk Igyekszem nem gondolni másra, pl. a valószínűség számításra, vagy a rohadt kis parkoló automatára Csak is a harmóniára. Fagyit nyalok a szádra. Törvényt nem én tudok írni, de azt hiszem ki fogom bírni, hogy veled mindig jobb ha látlak, és bármikor megkajálnálak A telihold árnyékába egy hullócsillagot láttam Simán lehet, hogy ufó de nézd meg, tök olyan mintha minket követnének Ref: Dugjál engem el a nyárba, s vegyél elöl valahol, olyan messze ahol már csak mi beszélünk alapból Fogd a kezem, s vigyél el a tengerhez de komolyan, mutasd meg a partyvárost, tudom, hogy még van olyan Dugd el magadat a nyárba, azt előjössz majd valahol, látod hogy a fejem felett már az élet zakatol Ki vagyok, hogy nem lehet elszívni egy cigit, cafatul Messze vigyél, ahol már csak mi beszélünk magyarul

Én nem tudom, hogy vagy ezzel az élettel… Fogalmam sincs, hogy éppen nevetsz-e, vagy sírsz. Valaki csókot lop-e a szádról, vagy már tervezed, milyen ruhában lépsz az oltár elé. Én nem tudom, hogy vagy ezzel a nyárral. Sose szeretted, ha megizzadtál, rohantál a fürdőbe és zuhanyoztál a makulátlan bőröddel, hogy aztán úgy jöjj elő a magad köré tekert törülközővel, mintha most adta volna rád Ralph Lauren. Most meg egyik nap megizzadsz, a másik nap meg a kazánnal szemezhetsz. Ha süt, estére már esik, fúj, dől a víz így is, úgy is rólunk…

Én nem tudom, hogy vagy ezzel a szerelemmel. Csak nézem, hogy másoknak olyan könnyen megy. Hogy sétálnak, csókolóznak. Kéz a kézben és boldogok. Övék a tó, a holnap, meg a jövő. Enyém a tegnap, meg a tűzbe bámulás, meg a bor…

Én nem tudom, hogy vagy ezzel a csináljunk gyereket projekttel. Van, aki alanyt keres hozzá, mások állítmányt. Én szerelmet. Csak éppen csuka fogta róka, meg ördögi kör. Szerelemgyerekre vágyok…

Én nem tudom, hogy vagy a Teliholddal, meg a Szaturnusz és a Jupiter látványos szerelmével. Krk szigetén megtanultuk, hogy a bolygók mindig a keleti égbolton tűnnek fel, hogy aztán délen magasba kúszva, nyugaton aludjanak el…

Te én nem tudom, hogy vagy a némasággal, a csönddel, meg ezzel az egész nyomorult falnak beszéléssel.

Erős vagyok, csak alig két napja sírok Morricone miatt. Most meg ülnék be az autóba, hagynám itt a várost. Mennék oda, ahol csak a miénk a part, a tenger, meg a kék…

Jut eszembe, a Senki többet zenéjét is a Maestro írta. Tudtad? Persze, hogy tudtad…    

   

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr9815987920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása