Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

És összefolyik...

2019. február 21. - Cardinalis

20190221_164200_hdr.jpg

És összefolyik gyerekkor a tegnapi álommal. Meg emlékszem a paszulyra, amit nedves vatta alatt csíráztattam és tejfölös dobozban neveltem. Fura látni, hogyan nő meg az élet. Vajon beléd tudtam volna szeretni, ha már pólyásként is látlak? Lennék én Neked Tokaj, hol szelíden egyesül két élet folyója. Lennék neked este, amikor a tengerbe merül a Nap teste és a szerelmük narancs hídon táncol. Lennék én kikötő, csónak, horgony, mindig érted menni kész mozdony, az a pici vágy, ami nélkül üres az ágy. Lennék káromkodás a szádon, mely engem ostoroz, s könny, mi minket újra összehoz. De csak az eső záporoz. S kacska rímek, amik rémesek, holnapok, melyek kétesek és megyek, míg szétesek s nem lesz, aki szóvirágot szedjen Neked…

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr8914642156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása