Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

Teher alatt nő...

2008. szeptember 08. - Cardinalis

Emlékszem gyönyörű tél volt. Havazott és meg is maradt. Téli szünet lévén, minden gyerek szánkózott és a zárt ablakon keresztül is hallottam, odakint mindenki hógolyózik, csúszkál és nevet.

Apa, aki szigorú volt (de soha nem zord), addig nem volt hajlnadó kiengedni a szobából, amíg nem írtam egy fogalmazást. Ez akkoriban felért egy katasztrófával. Szomorú dolog egy csíkos kisméretű füzet felett görnyedni és körmölni. Egyébként sem jutott semmi eszembe. Apa dobott be témákat, legtöbbször tájleírást, egyszerűbb történeteket…
 
Szenvedtem. Odakint csillogott a fény a szűz havon, nekem pedig tinta folyt a szememből. A füzetben lévő vékony csíkokra korcsolyázókat rajzoltam… Óh hogy utáltam még akkoriban írni… Mennyire vágytam ki a szabadba. Vágytam falni a havat, hallani a recsegést a talpam alatt, gömböket lehelni a jéghideg levegőbe…
 
Most pedig itt vagyok… Irkász- firkász, mitugrászként, arra gondolok, talán én sem tennék másképp, hiába van vajból a szívem… Ma már tudom megérte; gyakorlat teszi a mestert. És még mennyit kellene tanulni, gyakorolni. Hányszor kellene egy kisméretű csíkos füzet felett görnyedni. Soha nem leszek elégedett…
 
Most arra gondolok, sokszor, milliószor kell leírni ezt a szót; szerelem…
 
Szerelem;szerelemszerelemszerelemszerelemszerelemszerelemszerelemszerelemszerelemszerelem…
 
Igen, mint Pócsfalvi tanár úr napközijében… Öt sor… Mindegy miről. Öt sor… Öt sor a szerelemről…
 
Holnap kedd… Szerdán repülök…
 
Hogyha nékem sok pénzem lesz, felülök a repülőre… Amerre én járok, bámul a világ…
 
A remény halk szavú leány. Érzékeny virág. Szivárványritka pillanat… De él. Megtalálom, istenemre, megtalálom!  

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr37654823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helena 2008.09.09. 07:13:58

Rád fér a nyaralás! Töltődj fel, gyűjts nekünk új élményeket, aztán írd ki ide. ;)
Rendezd a gondolataidat, és amikor hazajössz, tudd a helyes irányt! Aztán már csak maradj is rajta! Azon az úton, amin tudod a helyes irányt. Nem lesz könnyű, de csak az első lépések olyan nehezek. Aztán rutinná válik, megszokássá, ami nem mindig olyan nagy unalom. :))

Canon 2008.09.09. 11:00:30

Hurrá a repülés a legjobb dolog a világon, főleg ha valahova máshova visz. Jó nyaralást. Egyébként a szerelem önmagában érdekes. Kiszámíthatatlan, hogy az ember mire ugrik, melyik szerelmet érzi sértőnek vagy igazságtalannak. A szerelem is egy alkotás, mint egy mű megírása. Egy utánzó tevékenység, azt feltételezi hogy valamit biztosan tudunk, közben meg halálosan bizonytalan. Valamelyik nem dúl fel annyira fél órát járkálok föl s alá, kicsit szentségelek aztán elmúlik. Aztán próbálom az eszemmel irányítani a szerelmet. Meddig ér az eszem takarója???aztán mikor konfrontálodok a saját homályosságommal, mély depresszióba esem. Szomorú dolgok ezek, eszmélek föl 2 nap múlva nem szeretem a szerelmet mert nem engedi, hogy megfeletkezzem az idő múlásáról amikor én a 4 dimenzióban szeretnék élni. Az idő tombol, lecsupaszít és elvesz tőlem mindent amit szeretek.

Tudod. 2008.09.09. 13:17:35

A szerelemről nem kell beszélni, mert a szerelemnek megvan a saját hangja, és magától beszél...

A szerelem tele van csapdákkal. Eleinte, amikor ki akar bontakozni, elvakít a fénye, és nem engedi, hogy észrevegyük az árnyékokat, amelyeket pedig éppen ez a fény idéz elő.
/Paulo Coelho/

lulu 2008.09.09. 21:01:48

linky-nek!

Igazad van!!! de milyen igazad!
Gondolom nem érdemelted ezt meg?!
Mostanában voltál vagy még a "Kata korából"?
Valami van ebben az ürgében de ha mélyen belegondolok egy magának bizonyitó farok!
Most egy jó pár kilót fogyott igy a farka is nagyobb lett mert tudod... jobban látja a hasától :D
Köcsög vagyok gyerekek?! Ez van!

Az a nő mármint Kata többet érdemel le a kalappal elötte pedig néha még én is köpködtem rá!
Nagyszerű csaj!

Nem hozzád való Zsoltikám egy ilyen nőhöz kevés vagy és már hozzám is!!!

Xy Csajszi 2008.09.09. 21:08:33

hmm hmm milyen érdekes!
Szegény Zsoltika sirnom kell...
Bezzeg akkor nem szomorkodtál amikor
alulról vigasztaltalk!
És ahogy olvasom NEM CSAK ÉN!
Ez szép!
Akaszd fel magad a farkadnál fogva!


Erre jók vagyunk?
És még Katát siratod?!

Cunci 2008.09.09. 21:14:53

Emlékszel Zsolti? Emlékszel? Hogy élvezted...
akkor és ott pofáztál,hogy a barátnőd nem ad meg mindent és ,hogy neked én kellek!
Rendesen ki is elégültél!
Akkor jó volt de hiddel valaki többet tud nálad nyujtani...
Mirefel ez a nagy ego?
Mer van egy fasza kecód meg anyuci és apuci egyetlen gyermeke vagy... stb?
Ez még nem jogosit fel!

Mi ez a blog? nem ismerek rád szivi!
Kataklizma? Hát te beteg vagy!!!

linky 2008.09.10. 09:27:33

Huha... Ugy látom elindítottam valamit... Örülök neki. :) Zsoltika ilyenkor kell magadba nézni hány nőt megbántottál...

Lulu-nak--- hát az én kapcsolatom nagyon kesze-kusza volt Zsoltival, de most nem megyek bele, mert... Legyen annyi elég hogy számtalanszor megbántott és átvágott. Egy bíztos van egy kisugárzása, ami nem tudom mi miatt van, de ha az ember megismeri, akkor mekkorát csalódik. Előadja okoskát és fogadok hogy minden csajt ugyanazzal a szöveggel próbál elkábitani.

Zsoltika! Zsoltika!

kata egy gyönyörű lány és biztosan szép a lelke is.... Nem Zsoltihoz való... Sem belsőleg sem külsőleg!
süti beállítások módosítása