Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

Bűn és bűnhődés...

2008. szeptember 01. - Cardinalis

A sors mindig váratlan fordulatokkal büntet bennünket. A beletörődés és a belenyugvás után érezhetjük úgy, már egészségesek vagyunk. Vége az álmatlan éjszakáknak, vége a büntetésnek. Készek vagyunk új élmények befogadására. Aztán elég egy szó, egy mondat és összeomlik minden. Ott állsz, ismét pucéran a színpadon és rajtad nevet a közönség. Neked dönteni kell. Dühöngve elrohansz vagy felvállalod a kirótt szerepet. Micsoda döntés! Köpködés és tapsok közepette játszani, a nyílt színen... Fogalmad sincs dráma vagy tragédia... Sírsz, nevetsz, nyüszítesz vagy szangvinikusan ácsorogsz egyre megy... Döntened kell...

A döntésképtelenség végső soron létünk bizonytalanságának el nem fogadásából fakad. Minden cselekedetünkkel az egyéb alternatívák rovására tesszük le a voksunkat valami mellett. A döntés minden esetben lemondással, ha úgy tetszik, egy kis halállal jár. Annak felismerése, hogy nem vagyunk képesek minden kívánt alternatíva megélésére, nem kis keserűséget jelent. Félő, hogy az önmagunk különlegességébe vetett hit alapjai rendülnek meg egy-egy kritikus helyzetben meghozott döntés által. Lemondani a rosszabbnak ítélt alternatívákról annak ellenére, hogy a jelenlegi helyzetben nem tudom megítélni jövőbeni alakulásukat?! Igen, ez a megoldás. (kulcsi blogja)

ui: csak attól óvja meg az isten az embert, hogy érdekből tapsoljanak neki vagy szégyenszemre dróton rángassák, akár egy marionettfigurát... mindkettő szánalmas lenne... vagy már ez is mindegy?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr56643655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Canon 2008.09.02. 10:37:46

Devo desidera! Quando?
Non capisco gli uomini gli ogni essere la storia personale...

Mindenkinek van személyes története, és egy út amin jár. Örülj neki, hogy ilyen szélsőséges érzéseid vannak amico, addig jó, amíg átéled senti? Helena hová tüntél???

méhecsketánc 2008.09.02. 11:11:32

Nem tudod mit akarsz... és ez folyamatosan, minden szón, gondolaton átsüt... a bizonygatások... ELENGEDNI.. ennyi a megoldás.. a görcsből, csak görcs születik...
a beletörődés, a belenyugvás nem egyenlő az elfogadással...
Te még nem vagy készen... (persze senki sem, folyamat, fejlődés, bla bla.. de most nem ez a lényeg), még úgy tűnik, (lehet csak a számomra?) hogy nem gyógyultál meg..
De haladsz, minden nap egy lépéssel közelebb vagy hozzá, csak engedd, hogy átjárjon a boldogság, a békesség jóóóó íze. sokan drukk neked: )

Helena 2008.09.02. 12:45:22

Canon! Vagyok. Csak fontolgatom, az olvasottakat. Mert vívódik bennem a józan ész, meg az érzelgősség. Ráadásul megkezdődött a suli. A gyerekeim is elkezdték az őrületet, és én is tanítani kezdtem. Ráadásul az egyetemen is konzultációs időszak van.

De kicsit elgondolkodtam. Csak saját tapasztalatból tudnék bármit is mondani. Engem nem lehet rángatni. Nyavajgok érzelmileg, szenvelgek, meg ilyenek, de mindenkit átcsoportosítok magam körül, aki mindennek okozója. Mármint olyan értelemben, hogy ha valakinél úgyérzem nagyon szerelmes tudnék lenni belé, baráttá "redukálom". Ha féltékenységet érzek, mosolyogva tovább állok.

Az a baj, hogy aki már megégette a száját, az már csak a langyosat iszogatja... Na nem mindenki, de én igen. Na erre támadnak majd azok, akik érzelemtől vezéreltek, hogy annak meg mi értelme? Nem tudom, nekem jól működik.

De pölö, én csak úgy tudok elképzelni már egy kapcsolatot, mint tizenéves korában csinálta az ember. JÁRUNK. Nem cuccolunk, nem költözünk össze. Van olyan, hogy mikor találkozunk, van olyan hogy mozi, színház, közös barátok, kaja, kiállítás, irodalmi est. De van olyan, amikor nem akarom, hogy velem jöjjön valaki, ezekre a dolgokra. Egyszerűen levegőt kell kapnom. Meg kell ölelnem másokat, de nem kell összebújnom velük. Szükségem van arra, amit az elmúlt évben tanultam, hogy kimutathatod, kimondhatod, ha megszerettél valakit. Nőt, férfit, gyereket... Megölelgetheted, megropogtathatod... A világ legjobb érzése, ha kimondhatod mindenkinek akiket szeretsz, hogy szereted.

(Na nem vagyok azé hülye... :))))) Ugye nem?

Pfú... Pölö, azért te Canon tudod milyen az, amikor kávéházban füstölögve, sört vagy egyéb dolgokat italozva, megbeszéljük az élet nagy dolgait, mi, művészek. Te tudod milyen az, amikor zenészekkel, festőkkel, költőkkel ülünk, és daloljuk az életet! Te tudod jól, hogy más a mi életünk...

Májer 2008.09.02. 13:12:45

Én azt a nőt egy nagyon őszinte teremtésnek ismerem,mindigis fontosak voltak neki az érzései.
Zs. tényleg képes arra,hogy madzagon rángasson téged? Te elhiszed ezt?
Makrancos egy nő de a szíve mélyét igazán csak te ismered!
Végletes, angyali máskor ördögi mikor mit hozznak ki belöle!
Átkozódik és a szája jár véredet inná mivel átgázoltál rajta de nem rossz ő csupán hadakozik mint egy sebzett állat!

A jó ügyért harcol mégha sokszor kegyetlen is ilyen ő Katrina!

Canon 2008.09.02. 13:17:02

Helena!!!!! I.M.Á.D.L.A.K. dekoódolva művésznő... térjünk vissza a Z.Pintye Blog blogjára

Helena 2008.09.02. 13:19:03

A nők szeretnek játszani.

csajos 2008.09.02. 13:19:47

Majd én segitek neked! Katrina a mult én a jelened lehetek és örömmel fogom meg a kezed és vezetlek át minden problémán!
Segitek a felejtésben!
Mit szólsz? :) :) :)
Van még egy nő melletted a Kriszta ő sem való hozzád hidd el neked én kellek .
Van ambicióm és megvan mindenem ha mi ketten összeteszük amink van sokra vihetnék!
Régóta sóvárgok utánad!
Katának barátja van a Kriszta meg... mindegy tudok amit tudok!
Majd még jelentkezem!

Csókollak te megtört lelkű drága!

és igen ennyire határozott vagyok :) :) :)

Canon 2008.09.02. 13:26:25

Bocsi de szólnom kell, Kata visszakapható mert szeret téged ez biztos. Csak neked kell eldöntened akarod-e Őt visszakapni, és hogyan. Kicsit fél, mert megbántottad nem bízik benned ez a baja. Amúgy gyönyörű és értelmes pont hozzád való, ne félj tőle szeret téged...

Helena 2008.09.02. 13:39:02

Kedves Zsolt!

Gyakran kapsz ilyen én kellek neked, nem a Kriszta, meg a Kata... (?)(Tercsi, Fercsi, Kata, Sára, valahány név a naptárba...)

Mit akarsz? Meg tudod mondani? Kit akarsz? (Meg tudod mondani?) (...és meddig akarod?...)


Canon: Neimádjmánmégtésis... Láthatod, ezen a blogon mindenki szeret mindenkit, meg szenvedgélnek is közben... Hm...

Tike 2008.09.02. 13:39:10

Menj már azzal a nővel még egy főiskolája sincs egy sima mezei kisegér!
Aki csak szép és arra van esze hogy mutogassa magát!

Tike 2008.09.02. 13:41:33

Helena ez a Zsolti hibája sosem érte be eggyel! Mi csak áldozatok vagyunk!!!!

Katácska is kevés volt neki :) hehehe

Canon 2008.09.02. 13:48:37

Tike. Miért örülsz ennek? Tán te is gyönyörű és ellenállhatatlan vagy? Kata 21 éves még Egyetemet is végezhet és akkor gyönyörű, okos, és ellenálhatatlan lesz. Miért fáj az ha valaki szép. Lányoknál óriási előny. Szerintem

Helena 2008.09.02. 13:58:33

Tike! :)) ÖÖÖ én nem voltam soha áldozat... az Zsolt áldozata meg végképp nem.

Nem hiszek az áldozatosdiban...

Kicsit Zsolt női mása vagyok, csak én nem veszek el mindent, amit megkívánok. Illetve semmit nem veszek el, csak eljátszom a gondolattal. Ó, értem én őt, mert a bátyám hasolnó hozzá, és imádnivaló szintén.
A játék a lényeg. Mikor látom, hogy udvarol a férfi, látom, hogy tetszem, akar, majd mikor szembesül egy bizonyos fokú intelligenciával, farkát behúzva oldalt kullog a rusnya férfinép! Játék az élet, és csábítás! Vers és pezsgés! Mi lenne más?
Komolyan mondom nektek lányok, miért baj, hogy olyan, amilyen? Tök jó fej. Értelmes, humora van, aki meg behódolt neki, hát áldja, vigye...

De most komolyan? A szomszédban ülő szemüveges, pattanásos IQ bajnok, kedves, cuki, hűséges pasi mér nem csikol fel senkit? ;))))

Évák vagyunk mind... Az alma a mi kezünkben van. Aztán meg sírunk rívunk... (ööö... én nem.)

bevi (törölt) 2008.09.02. 14:30:55

Tyáááááááááá, Gyerekek!

Ez most a Z.P.ZS.-funclub??? vagy az anti???

Én nem ismerek itt senki, csak a Zsoltit, de áááááááááááá, mi folyik itt? Megy a licit? Ki mit tud ennek az áldott jó, néha "kicsit" megbotló embernek ajánlani??? vagy vmi társkereső-blog? :D

Pfff...valaki vázolná kicsit a helyzetet, most hol is tart a történet???

Köcke!

Helena 2008.09.02. 15:54:39

Bevi :DDDDD Ez nagyon tetszett! :DDD Leestem a székről a nevetéstől! :DD

Néro 2008.09.02. 15:55:02

Egyeseknek! Erre gondolj, s szégyelled magad. Agyad műveltsége véges és gyermekes. De jellemed és szíved műveltsége lehet teljes és emberhez méltó!
Az a lány tetőtől-a lábujja hegyéig "Éva" csak kár hogy nem becsülted meg!
Igy talán nekem is esélyem lehet nála :) Vicc volt tesó!

Akkor kell érezned a dolgok izgazi értékét,amikor már elveszítetted ?
Volt több bűnöd most bünhödsz de van kiút.

Katrina makranca miyen igaz is és hogy eláruljam egyeseknek nem csak a fenekét riszálja hanem odateszi magát és akar, és ha tudnád,hogy milyen jól ál neki a gumicsizma...
Különleges!
Megnézném én miss-edet,hogy mennyire sokoldalú. Szerintem jobban járna ha hallgatm és még 1 ha olyan semmirekellő
lenne akkor Zsoltunk sem sajnálná!
Öcsém rendezd az agyadba és a gagyádba a dolgot mert ezt a csajt nagyon elszurtad!

Lulu 2008.09.02. 15:58:13

Bevi... kicsit megbotló? hahaha :) :) :)
szerintem nagyon!

bevi (törölt) 2008.09.02. 16:26:51

Gyerekek!
Én azt bírom, hogy ilyen helyzetekben mindenki piszok okos. Nem ítélkezni kellene, nem osztani az agyat! Legfőképp nem kárörvendeni!

Nem hiszem, hogy nagy titkot árulok el, én írtam azt a levelet a Michelle Wildról... (lásd. lejjebb).
Sz'al: "...az vesse az első követ..."

Aki ismeri ezt a fiút, tudja, milyen, jó is ő meg nem is, de most helyzet van, amiben segítséget kér. Úgy gondolom, ezért alakult ez a blog.
Nem feltétlen sebeket kell itt nyalogatni, és nem is szerelmi tanácsokat, tippeket adni.
Ez kettejük dolga, K és Zs majd eldönti, kellenek-e egymásnak.
Ha 2 értelmes ember (bár sztem értelemben nincs hiány:D - bocsi- , majd rájönnek, érzik, maguktól is, nem kell súgni-búgni...
Sztem itt csak érdeklődve, csöndben kellene várni a beszámolókat, fejleményeket...hogyan is alakul ez a "seifenoper" :D
süti beállítások módosítása