Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

Üzenet

2008. augusztus 13. - Cardinalis

 

Most azoknak szól az éjjeli szerenád, akik bátorítanak. Akik veszik a fáradtságot, megjegyzést írnak. És főként azoknak, akik felhívnak, akik SMS-t írnak. Fura, megdöbbentő és mégis hízelgő volt hallani, hogy egyesek megkönnyezték a bejegyzéseket. Nekik csak annyit, amivel én is biztatom magam, akik sírnak, azokat megvigasztalják.
 
Nem akarok nagy szavakat írni, jóllehet tudom, mindig pózolok, mint egy buta ejtőernyős, aki egy színpad közepén landol…
 
Köszönöm a barátaimnak, hogy velem vannak. Hogy mondja Ákos? De nem szó szerint idézek… Velem vagytok most is, amikor a szemetekkel érintitek a lejegyzett gondolataim. Bennem vagytok és én bennetek.
 
Ma azt mondták nekem, állítsam meg ezt az ámokfutást. Azt mondták megbolondultam, megbuggyantam és mikor leszáll az est az elmém elborul.
 
Azt üzenem, hogy ez az őrület az egyetlen reményem. Ez az őrület tart életben, ez mozgat, hajt, űz és kényszerít.
 
Azt is mondják, lépjek túl a saját árnyékomon. Álljak elébe. Legyek őszinte. Erre azt felelem, most is előtte állok és vallok.
 
Egyébként, ismét felütöttem a Bibliát, véletlenszerűen. És mit ad isten?
 
Jób könyve 3/20-26:
 
20. Mért is ad Isten a nyomorultnak világosságot, és életet a keseredett szivűeknek?
 21. A kik a halált várják, de nem jön az, és szorgalmasabban keresik mint az elrejtett kincset.
 22. A kik nagy örömmel örvendeznek, vigadnak, mikor megtalálják a koporsót.
 23. A férfiúnak, a ki útvesztőbe jutott, és a kit az Isten bekerített köröskörül.
 24. Mert kenyerem gyanánt van az én fohászkodásom, és sóhajtásaim ömölnek, mint habok.
 25. Mert a mitől remegve remegtem, az jöve reám, és a mitől rettegtem, az esék rajtam.
 26. Nincs békességem, sem nyugtom, sem pihenésem, mert nyomorúság támadt reám.
 
Tanár úr! Ugye nincsenek véletlenek?

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr30613491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E. 2008.08.13. 09:57:38



Mind azt hisszük, nagyok leszünk, és kicsit csalódunk, ha reményeink nem valósulnak meg. De néha a reményeink alaptalanok. Néha amire számítunk, könnyen elhalványul amellett, ami váratlanul ér. Miért ragaszkodunk a reményeinkhez? Mert amire számítunk, az tartja bennünk a lelket. A reményeink tartanak talpon. Amire számítunk, az csak a kezdet. Amire nem számítunk, attól változik meg az életünk.


Lépj tovább!! :)

Helena 2008.08.15. 23:06:25

Én mindig csak kérdezek.... Ez van. Miért nem lehet örülni annak, hogy megtörtént? Miért kell mindent birtokolni akarni? Miért nem lehet megünnepelni azt a pillanatot, amikor belenéztél mélyen a szemébe, hogy magadba olvaszthasd minden rezdülését.
Az emlékezés jó, magával ragadó, és már tudható, hogy mi az alapelvárás.

Ott van benned az arca? Hát boldogan üdvözöld, és adj hálát az égnek, hogy még nem felejtetted el a mosolyát, az arcát, a haja lebbenését.

Örülj, hogy megtörtént, hogy valamikor, egy pillanatra a magadénak hihetted. Fordíts a szenvelgésen, és mond azt, örülök neked emlékezés.

Írj. Jó olvasni. Nem kell abbahagynod.
süti beállítások módosítása