Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

mellékzönge

2008. augusztus 03. - Cardinalis

 

Gyulával emlegettük a Lisszaboni szerződést.  Határozottabb Unió kellene. Föderalista vagyok. Persze most majd jönnek a nagyok, hogy az Államokban is kellett egy polgárháború... Erről lemondanék.

Az édesanyám nyelvéről persze nem. De azért elég bunkó dolog, hogy Közel- és Kelet- Európában nem akarunk egymás nyelvén beszélni. Se így se úgy. Nem akarjuk megérteni a szlovákot, románt, ukránt és ők se minket. Mi lenne ha nemcsak a politikusok beszélgetnének(?) egymással, hanem tegyük fel mi is... Döntöttem. Holnap felteszek apróhirdetést szlovák, román és ukrán újságokba, hogy beszélgetni szeretnék. Nacionalisták kíméljenek... És legfőképp politikusok... Egy nagy, közös Európa. De szép is lenne... Mc Hawer koncertkörutat az uniónak!!!

Édesapa egyszer azt kérdezte tőlem; Fiam, a magyarságunkon kívül mit adhatunk még az uniónak? Apa! Remélem ezen kívül még sok mindent...

Ui: bűnöztem. Nem bírtam tovább, megettem a maradék csirkét... Így kerek a hétvége...

Holnap mozgás....

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr61599185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása