Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

Add, hogy egy napig a hősöd legyek...

2020. szeptember 24. - Cardinalis
I, I wish I could swim
Like dolphins, like dolphins could swim
Though nothing will keep us together
We can beat them, for ever and ever
Oh we can be Heroes, just for one day
Oh we can be Heroes, just for one day
I, I will be king
And you, you will be queen
Though nothing will drive us away
We can be heroes, just for one day
We can be us, just for one day
I, I can remember
Standing, standing by the wall
And the guns, shot above our heads
And we kissed, as though nothing could fall
And the shame, the shame was on the other side
Oh we can beat them, for ever and ever...

 

Csak egyetlen napra. Csak egyetlen napig. Lehetnék hős. Lehetnék a hősöd. Szólítanál királyomnak és szólítanálak királynőmnek. Te lennél újra és ismét az élet. Te lennél a fény. Az út, te lennél az igazságom. A végső szerelem.

Tegnap futás közben arra gondoltam, hogy nem is én szedem a lábam, hanem a Jóisten fut bennem, hogy nem a szívem dobban, hanem az ég villan és dobban, hogy amikor húzom a cipőt, amikor bemelegítek sem én vagyok, csak hiszem, csak gondolom, csak remélem, de nem én vagyok, hanem egy jó előre megírt imádság, egy szent könnyek között megírt levél.

Vagy csak a te posztod vagyok a blogodból, kitépett lap a féltve őrzött, csatos, csacska, kamasz naplódból.

Csak egyetlen napig lehetnék még hős, a boldogság mosolyával, állnék én esőben, égzengésben, és csókolnálak ázottan a világ végéig. Ja, nem. A bennem élő Jóisten csókolna, mert Ő akarta, mert ő akarna csókolni Téged… Rajtam keresztül. Ajkaim így lennének oltár, szentség és feloldozás. Így lennék szent akarat, szent kötelék és az ajkakba zárt liturgia…

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr1916213758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása