Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

365 nap a pusztában...

2019. november 30. - Cardinalis

Mondtam már, hogy az eszed mellett, nem tudom eléggé hangsúlyozni a feledhetetlen, megunhatatlan adottságaidat? Tudod, nem láttam még olyan nőt, akinek a testén tetőtől talpig nincs egyetlen anyajegy sem és a haja, az a barna haja, mint egy zuhatag. Meséltem neked a Misszió című filmről? Mindegy is. Éjjelt, éjfélt, későt üt az óra és nincs az az alkohol, ami ledöntsön, nincs az a kék tűz ami képes feledtetni a boldog órákat. Nincs ellenszer, nincs gyógyszer, az időt úgy nevetem ki, mint balga gyermeket, mint Te engem.  Nincs semmi már, csak egy vacak repedés a téridő szövetén, csak Jézus színtiszta nullás vércsoportja. Meg ez a dicsőséges, emelkedett, de kurva egyedüllét ebben a purgatórium szagú váróteremben.

A következő mondat így hangzik; nem, de és talán, vagy, ámde, viszont, tulajdonképpen, meglehet és akkor, most, jelentem, szépen kérem, megfelelő, elégtelen, közepes, elégséges, ez egy nagy nulla, akkor, ott, mind emberileg, mind szakmailag. Ateista, gyóntató, hithű, hisz, hitehagyott, csipkebokor, angyali üdvözlet, torinói lepel, körmenet, Szentjobb, szent korona…

És akkor az éjszaka vezet haza, akkor rám zuhan a szabolcsi kakofónia, a hiányérzet, a testem kollektív emlékezete; végtagoktól a pusztuló agysejtekig és a puszta… 365 nap a pusztában és azt sem tudom, Te, hol, merre kivel és kivel éled át a mostant, a jelent, az örömöt, a boldogságot, a karácsony illatú készülődést. Kinek mondod, jó reggelt, jól áll, jó volt, csináld még...

Csak állok, csak őrlődők, csak kopok, csak felejtek és akkor ide hívom, ide idézem az Istent, Jézust, a Szent Lelket, hogy legyenek velem, mert elegem van, eszméletlenül félek és cidrizek Nélküled.

 És akkor sem történik semmi.

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr9315331316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása