A MÁV 80 milliót kért a kisvasút éves működtetéséért. Ha csak a három nyári hónapról van szó akkor 33 milliót... Szóval eszement összeget. A politikusokról pedig annyit, ismét korábban járt a szájuk, mint hogy szépen kértek volna, egy átkozott árajánlatot. A hivatal munkatársai hasukra ütve, mert hogy nem masiniszták, úgy számoltak, 10 millióból kijön, de nem jött ki. Most a nagy hallgatás, következik mert először május elsejére hirdették a kisvasutat, aztán a szezonra.
Heléna! Csöndben kérdezem, a város szélén pöfögő, avitt, megkopott, megkoszosodott szerelvényeken ki fog zötykölődni? De őszintén?
Sajnálom, de ennyit nem ér... Talán, ha máshol zakatolna, több érdekes megállója lenne. B. Feri bácsi azt mondta, ha a Stadiontól indulna, végig a Főiskola előtt, ki a 424-ig, akkor lenne miről beszélni. Főként akkor, ha csinos mozdonyok és szerelvények közlekednének. Képzeljük el Stadion út - 424, végállomás; az lenne csak a mutatvány, kisvasúttal! Aztán tegyük hozzá, Sóstón indián lovasok száguldanának el mellette, hujogatva. Még Karl May is eljönne...
ui: Azért kér ilyen sokat a MÁV a működtetésért, mert a kisvasút pályája a "gyorsvasút" mellett halad és biztonságtechnikai okok miatt a működtetés, ilyen sokba kerül... Állítólag... Hiszi a piszi...