Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

Bravó Hurkások!

2009. augusztus 26. - Cardinalis

Végigszurkoltam a DEBRECENIEK (így nagybetűvel), BL csoportmérkőzést érő meccsét. Kiabáltam és örültem. Ezek a fiúk megcsinálták. Mindegy, hogy a könnyített ágon. Mindegy, hogy mösziő Platini és Miss Fortuna is besegített. 14 év után újra van magyar csapat a BL főtábláján. Lesz legalább hat magyar érdekeltségű meccs. (talán, több is) Lesz, kikért szorítani, szurkolni és lesz miért meccset nézni.

Valahogy ismét lesz érteleme sok olyan dolognak, amit már rég eltemettem a 32 éves szívem mélyére. Talán újabb csodák várnak ránk, újabb világraszóló hősöket gyárt majd az aréna és talán, - ha az isten is úgy akarja - egy pici magyar futballcsillag is kigyúl az egyik, eddig távolinak hitt galaxisban.  
 
Talán életemben először a Puskás Ferenc Stadionban nézek meg egy BL meccset. Talán.
 
Aztán arra is gondoltam. A Nyírsuliban focizó srácok végre testközelben érezhetik mit jelent, amikor a szomszéd városban működő klub futballistái tétmeccset játszanak tegyük fel az Arsenal ellen… Még nekem is libabőr, nemhogy annak, aki focifanatikus.
 
Isten áldja a Debrecent! Hajrá Loki!
 
Ui: szombaton kössétek fel a gatyátokat mert jönnek a Szabolcsi Fiúk!   

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr321338640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása