Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

lonely heart...

2009. február 03. - Cardinalis

Még ugyanaz a lázas remegés, még ugyanaz az szívfacsaró, gyomorsavtermelő izgalom. Még mindig, még semmit sem múlik. Még nem akar elmenni, még nem akarom, hogy elmenjen. Csak én őriztem a lángot régen is, bármit tettem, bárhol voltam, én őriztem. Magamnak őriztem. Egyke vagyok, egyedülálló vágyakkal, egyedül-léttel. Minden szavam visszhang, minden gondolatom üres kongás. Nincs is értelme a dasein-nak, nincs utódom, csak a szomszédból jön a gyermekzsivaj. Vincze Zoli azt mondta; két hang, csupán két hang amiért érdemes élni. A jó borból, ahogy a dugó finoman pukkan és amikor a gyermeked felsír. Két hang, két hangra írok majd verset, két kézre, két szívre. Páros álmok, vágyak, remények. Ahogy a virsli, a cipő, a debreceni, ahogy a szem, a fül, a kéz, láb…

Csak ez a szív maradt egyedül, csak ez a bolond szív, itt bent, ami remeg, most is Ott jár, most is ott, abban a szobában. Megy fel a lépcsőn, kúszik, szánalmas, ahogy vérzik, megy a szív, rohan, és…és megfő…
 
Ma éjjel magamhoz szorítom a legforróbb csillagot…

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr9919485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása