Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

Az együttalvás és az intertextualitás

2008. november 22. - Cardinalis

No... Ha nem ijesztette el a nyájas Olvasót a nem éppen hétköznapi, triviális, de annál inkább teátrális címecske, amely akár hosszasan kígyózhatott volna elő, azoknak ajánlom figyelmébe, hogyan ír egy szabad szájú, szabados(?), emanci-punci az együttalvásról.

 
Felhívom a figyelmet "kis kifli", "nagy kifli" sütőipari szinonima, vagy inkább idea fennkölt megjelenítésére. Eme alvásforma immár a szerelmi idealizmus állandó eposzi kelléke lehet..
 
 
FEJEZD MÁR ABBA! Te maszterkulcskompetencia! Masztur-bán!
 
Elég!!! Jöjjön a link:
 
 
Pusszantás...

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr49782449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helena 2008.11.23. 10:19:58

amikor először elolvastam a legelső együttalvós bejegyzésed, azonnal rávágtam a címben szereplő kérdésre: ÉN!
De olyan erőszakos, nagyszájú válasz lett volna tőlem.. Elemezni kezdtem önmagam, hogy talán ez is csak egy fal, egy védekező réteg. Hogy azt szeretek egyedül aludni, mert talán félnék aludni valakivel. Mert talán lemezteleníti az embret lelkileg. De mi van, ha valóban szeret az ember egedül aludni?

Még vívódom, és ízlelgetem a helyes választ!

Az Édesmérgű kígyó 2008.11.27. 18:28:29


Nevemet zúgja neki zápor,
Rohan el,szembe jövök százszor.
Belenéz szép szeme egy arcba és engem lát.
Nevetek,sírjon ő csak ezután,
Beleég a rúzsnyom a szívbe,
Nincs kegyelem ám,
Látja aki szereti,hogy így bújt hozzám.
süti beállítások módosítása