Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

...szerelemről egy bolond éjszakán...

2008. szeptember 01. - Cardinalis

Canon...

Valami szomorú dallam hangjai
halkan kísértenek éjszakákon át,
velem vannak és együtt dúdolgatjuk
a halál dalát: hogy ez a szerelem nekem
nem a május, én örülök, ha valahogy túl élem,
a szerelem csak egy rohadt mágus,
ha elkapom úgyis kiherélem.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr71642843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Canon 2008.09.01. 11:54:55

" Egyszer egy részeg angyal
Felém jött kinyújtott karral
Hívott de én nem mentem el
Bántott a büszkeségem
Talán egy kicsit féltem
Néha most is látom Őt

Vele megyek és is angyal leszek
mint egy fehér könnyű látomás..."

Lali 2008.09.01. 12:26:11

Katrina te honnan kerültél ide?
Megjött Zs. daliás szép kancája öhöm lova.
Szegény csacsi öreg medvém most mi lesz veled?
Nézzük csak az összegzést lova meg a csacsija.
Ha nincs ló jó a szamár is?

Kedves Katrina nem kellett volna...
mert igy a szamarak nem törhetnek a csúcsra másrészt neked itt már nincs semmi keresnivalód!


Tünés innen te Tündéri Boszorka!

Afrodita 2008.09.01. 12:43:10

Már a volt kedves szájából egy kedves szó sem jöhet?
Milyen szokás ez?
Zsolt a lelked tisztaságának mélyitéséd folytasd nagyon jó uton haladsz!
Élvezet olvasni tégad ezek a szavakba öntött gondolatok fantasztikusak de a volt kedvest el kell tudnod engedni!
Az irottak alapján egy rendkivül különleges nőszemély lehet aki rabbá tette a te szíved!

Gyengeségeden légy urrá és hidd el meg fogod ismét találni azt akit tiszta szívedből szeretsz!
Tudok rá jelentkezőket ha gondold egyenkét fölsorszámozva a szemed elé viszem e hölgyeket.De lehet ez már semmit nem pótol?

Reménykedj és élj!
Tiszta szívvel elvarrot szálakkal szabad új kapcsolatba kezdeni mert te még nagyon gázos vagy!
Elnézést!
Igy nem szabad megmenekülnöd!
légy erős hajra és ahogy mondod azaz irtad nem kell neked az olcsó vigasz!

Katrina 2008.09.01. 16:58:37

Lassan az én "lovaskorszakom" is lejár...

Igaz sokszor bántottál,becsaptál és hazudtál nekem. Játszottál az érzéseimmel amibe szinte bele voltam betegedve!
Mégis itt vagyok mosolygok és taposom ezt a göröngyös utat tovább!
Nem tudom,hogy mi vár rám de igyekszem a legjobb hajlamaim szerint.

Mindazonáltal,hogy csalódtam benned sokat is tanultam tőled és remélem te is tőlem így a végére!
Finoman utat és tükröt mutattam neked de ennek ára volt!
Remélem megtanultad egy életre!
Jobb ember vagy mint te azt hinnéd!
Nélkülem is menni fog de mégis egyre kérlek ne használj édesítőszert mert sok benne az aszpartam!


Minden jót!
süti beállítások módosítása