Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

"A félelem az elme gyilkosa..."

2008. szeptember 01. - Cardinalis
Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.                                                        
Csupa félelem, csupa lemondás a létezésünk. A megégett kezű és szájú emberek vörös hadserege, vesz körbe. És attól félek én is közéjük tartozom.
 
Ha őket kérdezed, azt mondják; megtanultam a leckét. Meg én!
 
Emlékszem, egyszer nagymamának volt egy rendkívül vad kandúrja. Ez a macska egyszer azt gondolta magába, hogy megnézni a sparherd tetejét. Persze mindez télvíz idején történt, és szerencsétlen állat ugyanazzal a mozdulattal pattant vissza a forró vaslapról, ahogy odaugrott. Napokig lábra sem tudott állni. Aztán meggyógyult. Soha többé még csak a sparherd közelében sem lehetett látni.
 
Így vagyunk ezzel mi is. Esküdözhet nekünk valaki, tépheti a száját, befészkelhette magát a szívünkbe, ha egyszer megégeti az ember maga-magát, elkerüli a veszélyforrást.
 
Csak az a kérdés, lehet-e örökké félelemben élni, örökké rettegni? Az ember ráadásul körültekintőbb, odatartja a kezét, és nyáron biztos lehet benne, hogy nincs tűz a spórban…
 
Más..
 
Vajon az elveszettet bizalom, a visszavágott, irtott bizalom, képes-e visszanőni? Az elveszetett hit, megtalál-e bennünket? És ha megtalál, elfogadjuk-e újra? Jesszus, mennyi kérdés…
 
A színházban láttam az Élet, mint olyant… 30 év házasság után, mi tesz a kisember, ha egyszer csak rádöbben, a neje tehet arról, hogy elrontotta az életét…
 
Én persze csak addig jutottam el, lesz-e egyáltalán valaki, akivel 30 éves házassági évfordulót fogok ünnepelni. Egy biztos szeretném, ha lenne…
 
Ismét más…
 
Az útkeresésemhez megtaláltam egy régi kedvencet… Ha már Katrinám, Ákost emlegette…
 

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr2642644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tudod. · http://felelem.lap.hu 2008.09.01. 12:36:52

MIT KÍVÁNJAK NEKED?

"Micsoda meztelen lehettél,
még szívedet is láthatták bőröd alatt
akik szerettek,
micsoda kiszolgáltatott lehettél valamikor,
ha most torkodig öltözöl,
hajad rézsisakját szemedre húzod,
ágyadig szelídíted a magányt?
.......mivel törjelek föl, mit kívánjak neked?
miféle szelet küldjek, hogy kifordulj,
akár a lomb, kimozdulj súlyos ölelésre?
mivel itassalak, hogy elfelejtsd
amit én nem ismerek, s nem tudom
tigris sárga szeme volt-e a tükröd,
vagy lassan kifosztottak,
mint az ártatlanokat szokás?
hány fokos szeszt adjak neked,
hogy táncolj az utcán mezítláb,
papir-repülővel dobáljalak-e
mint az iskolapadban, hogy nevess,
hasadra hajtsam-e fejem,
mint anyának a gyermek,
koponyámmal döfködjelek?
szétdúljam tekintetedet, kelméd és frizurád?
én nem akarlak bántani,
a szerelemnélküli napok olyan gyorsak,
egyszer csak találkozunk a halállal,
akár egy kóbor kutyával éjfél után,
mit kivánjak neked?
.........micsoda keserűség a tied,
ha most torkodig öltözöl,
hajad rézsisakját szemedre húzod,
ágyadig szelídíted a magányt?"

/ÁGH ISTVÁN/

Tike 2008.09.01. 12:50:02

Van egy lány aki téged szeret és sokszor veled nevet és sokszor enyhiti keserüségedet.
De mit érek én ha te mást szeretsz és csak utána epekedsz?
Lába nyomába nem érhetek igy én nem akarom betölteni a másodrangu szerepet a te kezedben vagyok rejtett szerelmem!

Let's do like this...
süti beállítások módosítása