Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

Szilveszteri üzenet... (a la Cardinalis)

2009. december 31. - Cardinalis

Fura dolog történt, a „fél világ” a blogomra kattint, mert én féleszű az előbbi posztnak azt a címet adtam, hogy szilveszteri üzenetek. Aztán arra gondoltam, ha már így Palira vettem a szegény szörfözőket az év legvidámabb éjszakáján megpróbálom 160 karakterbe foglalni a jókívánságaimat. Onnan fogom tudni, hogy sikerült, hogy talán én is megkapom majd SMS-ben… Lássuk…

 
Ne csüggedj, ha vége szerelemnek, csóknak, évnek,
Hidd, csak szunnyadnak benned a remények.
Holnap már hosszabbak a nappalok
Kívánok neked napfénytől szikrázó ablakot,
Örömöt, barátot, szerelmet
Szerencsétől édes új  Évet!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr861636022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása