Diary of Cardinalis

Cardinalis szerint...

Cardinalis szerint...

Ha te tudnád...

2009. július 26. - Cardinalis

Buczó Balázs egyik reggel megmutatta a Balkán Fanatik friss muzsikáját, a Ha te tudnád című nótát… Itten megtekinthető… A hallgassuk meg még 10-szer kategória… Ellenben én mégsem ezt tartom csúcsnak, hanem az eredetijét… Herczku Ágival és a Nikola Parovékkal… Még a szövegét is idevésem, megéri végigolvasni… Istenem, hányszor érez ilyet az ember életében… Önreflexiók… Olyan ez, mikor lábat amputálnak és a pácines arról számol be, viszket a nem létező lábfeje… Nesze neked vakard a megrágott, szuvas, odvas szíved… Az a jó ebben, hogy nemcsak nekem fáj…

 

Ha te tudnád, amit én. Ha te tudnád, amit én.

Ha te tudnád, amit én. Ha te tudnád, amit én,
ki babája vagyok én.
Ha te tudnád, amit én, te is sírnál, nem csak én.
Mert te is sírnál, nem csak én, keservesebben, mint én.
Egyik utcán kikerüllek, a másikon megölellek.
Egyik utcán kikerüllek, a másikon megölellek.
Mert kit a szerelem körülfog, nem kell annak semmi dolog.
Kit a szerelem körülfog, nem kell annak semmi dolog.
Magas hegyről foly a víz, magas hegyről foly a víz.
Magas hegyről foly a víz, magas hegyről foly a víz,
rózsám bennem már ne bízz.
Ha bízol is, mind hiába, mert szívemtől el vagy zárva.
Ha bízol is, mind hiába, mert szívemtől el vagy zárva.
Úgy el vagy szívemtől zárva, úgy el vagy szívemtől zárva.
Úgy el vagy szívemtől zárva, úgy el vagy szívemtől zárva,
mint szép gúnya a ládába.
A szép gúnya szellő nélkül, s az én szívem tied nélkül.
A szép gúnya szellő nélkül, s az én szívem tied nélkül.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://cardinalis.blog.hu/api/trackback/id/tr91270204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása